Tölten sitter som berget!

 
Igår red jag min underbara häst igen! 
 
 
Vi red ute på ovalen och började med lite uppskrittning då han skrittade på riktigt bra och jag var nöjd med bara det. Efter ett tag så fick vi börja tölta lite å sedan tog vi tre galopp på passrakan, full fart blev det och oj så roligt jag hade! Underbar häst! <3 Han är bara bäst och det är bara så!!!! 
 
Efter det red vi till ovalen och där tölta vi på och oj, han va så ren och fin. Underbar känsla!
 
Kul att Lina filma en liten snutt som jag får titta på lite hela tiden, finaste hästen! 20 år och lycklig! <3
 
Bilden ovan är från förra veckan då vi red sent en kväll på utebanan...
 
KRAM! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0