Tidig morgon i stallet

Jag var ute i stallet i morse när de andra hade biologi klass :) ut och red på ovalen en stund och även på utebanan. Jag måste säga att han börjar få kondis nu blev knappt trött av 30 minuters tölt träning. Ja men nu ska man ju hem till Åland så då kan man ju glömma den konisen ett tag men man kanske kan rå om sin egen kondis då :)Ska i allafall vila upp och ha kul i en vecka hemma och njuta av häst fria veckan man har.
Hoppas att Seimur inte tappar allt för mycket men han är värd paus efter alla träningar jag har haft med han nu. Hoppas också att jag snart kan gå in i ridhuset och rida ett pass men ska nog vänta med de iallafall ett tag till så han inte tappar allt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0