Mycket samtidigt

Sitter i södra själv och tänker på bloggen då kände jag att jag ska försöka blogga lite.Har blivit lite mycket hela tiden hinner knappt varva ner innan nästa sak kommer. Jag blir mer och mer engagerad i olika grejer, Ni som känner mig vet att jag gärna drar på mig projekt och de är de jag har gjort nu. De senaste är Vårmarknaden på Dille som jag är just nu ganska insatt i speciellt i marknads delen och sponsor delen men även i stallet.
Trivs som handen i handsken i den här skolan där jag verkligen får visa vad jag går för. Sen gillar jag även att om jag vill få man vara hur djupt insatt som helst de är bara man själv som sätter gränser. De kan bli riktigt bra de !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0