Klockan

Sej inget annat än klocka helt underbar häst jag äger.Jag har kommit fram till att de är troligen för tungt för Seimur i ridhuset eftersom han rör sig rent ute. Så nu ska jag försöka rida till han ute i naturen så när de behövs att han kommer orka gå i sanden. Ja men idag var jag ner på rakbana och ovalen och Matilda kom sedan med Blakkur men jag ville rida Seimur själv en stund innan de kom. Han har blivit så stressad på senare tid med andra hästar så ville rida upp själv. Men han var helt ren i tölten och var riktigt trevlig och lätt i handen. Kan inte förstå hur fint den där hästen kan gå riktigt dröm tölt och allt. Men de ska vara de kortare tempot för att han ska orka hålla sig uppe och inte "ramla" ihop.

Sen har de varit en allmänt bra dag här på Dille när vi vann skokampen mot Wången :) Lyckan som uppstår när vi äntligen lyckas med de...Så nu avslutar jag med en fin snö bild på Dille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0