En stund att tänka

 
Tog Seimur ut bara för att jag behöver tänka på annat för en stund. Seimur och jag red mot torsta för att få ta en galopp upp för backen där :) Redan på väg från hagen och i stallet var Seimur ovanligt energisk och de märktes helt klart han var pigg och energisk igenom hela passet. Om jag inte skulle äga Seimur skulle jag helt klart köpa han :) Han var så grymt trevlig och rund i gångarterna han som brukar ha svårt för de. På hemvägen trodde jag att jag hade en annan häst i tölten...Tölt är han bra på när han väl får den men han var så lätt att rida ihop. Tror att jag måste ha han att bli riden av andra så han får tänka på annat.
Så nu står min lilla vita springare i boxen med ett täcke på och tycker att livet är ganska bra. Helt ovetande att de kommer bli bättre för han ska få gå ut och äta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0