På söndag

Får jag se min lilla bebis igen har saknat han så och har aldrig varit så orolig över han. Han ska bara få nya skor på och sedan ska Matilda longera han så att han kan tränas lite bättre när jag kommer upp ska nu sätta upp ett lite schema för han och försöka få han på banan igen. Dock skulle jag vilja hitta en människa som jag skulle kunna lita fullt ut på att Seimur inte skulle göra något. Men lär dock aldrig finna en person som både klarar av att hantera han rida han och hålla exakta tider till han. Sen får man aldrig glömma säkerheten hans grejjer ska putsas och lädret får aldrig ha svett på sig. De är nog bara så att om man ska ha de bra gjort ska man göra de själv. Men på söndag så får han rutiner igen och de blir bra allt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0