Praktiken över... Dock ingen praktik denna vecka!

ÅÅÅ! 
Jag har inflammation i knäna.... Inte alls roligt. De ena har blivit bra men mitt dåliga knä, de högra är forfarande sjukt. Idag så mår jag bättre än de andra dagarna. De är så underbart att de har gått över nu men.... JAG HADE INGEN PRAKTIK DENNA VECKA! :(

Det har varit jätte tråkigt att bara ligga inne i sängen och slöa. OCH ta burana och vila - vila - vila.
 
Jag ska i alla fall ta i sommar eller på sportlovet igen en vecka praktik på något annat ställe. 
 
Jag vill bara säga att jag rekomenderar Västeråsens Islandshästar. Det är hur mysigt som helst! :) Tycker att om ni kan så far dit. Verkligen! Malin är super kul att arbeta med. Hon vet och hon kan. Super kul! :) 
 
OM jag ska sammanfatta de här veckorna så är det: SUPER KUL! Man har lärt sig en massa och verkligen utvecklat, när jag har ridit andra hästar å, man utvecklas som ryttare. 
 
Kommer sakna stället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0