Andas ut och andas in så kör vi...

Äntligen söndag igen! bara två söndagar kvar sen är de dags för praktik med min Jenny. Men nu laddar jag om ska se till att allt blir så enkelt som möjligt på lördag för då köra jag upp hästar. De är veckor som den kommande som gör att de är skönt att man kan organisera, men de känns nog väldigt jobbigt att inte Matilda är här och hjälper mig med allt.
Jag har iallafall haft en underbar söndag en uteritt med Bodil. Bäddat transport och sist men inte minst njutit av Åland när de är som bäst. Även fast jag saknar Jämtland så slår de aldrig Åland, Åland har de lilla extra som är svårt att sätta fingret på.
Nu ska jag lugna ner mig med att njuta av söndagen och tagga upp till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0