Gästbloggning.. ;)

Hejsan Alla Matilda och Fannys läsare, :) Mitt namn är Lina och går på samma skola som dom två och vi trivs som fan här på Dille Gård. :) Fixade deras blogg lite granna så tänkte även slänga in ett inlägg här så vi vet att det är jag  som har gjort den.. ;) hahah
 
Annars så är det bara att besöka min blogg och sånt om det är något ni skulle vilja veta.. :) Vi 3 håller ju ihop som fina fiska här så det kommer säkert mera inlägg skulle jag tro faktiskt.. ;)
haha men nu ska jag prata vidare med folket här på Dille och ska snart ut och ta in hästarna som ska in om typ 20 min.. :) 
Vi har stall jour vi i helgen.. :) 
hare gött!:D
 
min blogg : http://islandshastenochryttaren.blogg.se/
 
 
Jag och min islandshäst...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0