Från Hjärtat


Den här helgen har jag dragit på mej ännu en helgjour just innan veckojouren aldrig får jag vila känner jag har sovit så tusans bra men är ändå helt slut känns inte som jag jobbar mot något just nu när jag inte har Seimur och Balkkur här jag har inte något att göra riktigt har aldrig känt så här rastlös iallafall inte på 4 år sen jag köpte Seimur... Snart får jag åter se min Vitaspringare och pussa han mjuka mule och känna att de är någon som behöver mig och står alltid på min sida och kan få mig att skratta även när jag är ledsen.
Ibland tänker jag hur jag skulle haft de på Åland men då skulle jag inte ha träffat tejerna jag bor med idag. Men tiden kan inte gå för fort innan jag får åter krama mina vänner jag lämna på Åland ...Älskar Åland men måste följa min dröm och jag kommer tillbaka snart...                        
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag knappt vänta tills jag får krama om dig också <3 :)

2012-09-09 @ 20:26:24
URL: http://ethiwen.blogg.se
Postat av: Pia

Kram kram njut av dagen!

2012-09-14 @ 23:04:31
Postat av: Ulrika jansson

Hej,

Vad kul det är att se att du och Seimur trivs så bra ihop fortfarande, han är så speciell!! Jag är jätteglad att jag sålde honom just till dig!!!! Kram fr Ulrika i Kumla

2012-09-23 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0