Älskade häst

Den här veckan har fått mig att inse att jag älskar Seimur från Stenholmen kunde inte har fått någon bättre häst än han. Jag förstod inte lycklig han gör mig varje dag. Han är och kommer alltid vara min lilla stjärna och oavsett vad alla säger så kommer han alltid vara perfekt i mina ögon.Idag så fick jag tillbaka känslan jag fick första gången jag satte mig upp på han i Örebro. Under dagens ridpass gick han som en klocka han gick inte i grisepass i någon gångart och för första gången gick han att trava kort och under en längre tid utan att bryta av till grisepass. Hitta galoppen igen på han och han kan återigen fatta från skritt utan att sticka iväg i pass behöver bara hålla honom kvar i den fina galoppen en längre tid. Älskar den där hästen mer än vad jag själv förstår...

Kommentarer
Postat av: Jonna EEdh

Ni är så himla fina tillsammans och han är en super fin häst Fanny!! :D <3

2012-10-08 @ 14:37:15
URL: http://jonnaedh.se
Postat av: Ulrika jansson

Nu blir jag ännu gladare att jag sålde honom till just dig, jag har också känns precis som du!!!!! Klappa om den vita prinsen fr mig!!

Svar: Han är speciell seimur han mår super bra här upp dock känner han sig utanför efter som han står med sex svarta hästar. Jag ska krama han och ge han ett äpple från dig
Fanny och Matilda

2012-10-09 @ 15:12:37
Postat av: Eva

va roligt fanny :) han och du passar så bra tsm! hoppas du har det bra i din nya skola!

2012-10-11 @ 10:44:59
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0