Hästlivet flyter...

Nu har man äntligen internet igen... Idag var jag iallafall ut och red Seimur en stund och sedan på ovalbanan :) Känns verkligen som att allt börjar falla på plats med han. Han var lite nojsig till en början och var lite på tårna men fick han tillslut bra. Fattar inte riktigt att de här är verklighet ibland han har verkligen inte gått så här bra på länge. Sen imorgon så ska jag rida en lektion med Seimur och de ser jag fram emot de blir töltövergångar vilket Seimur och jag aldrig kan få för mycket av.hoppas att de här håller i sig för då känns de som att de kommer att bli en perfekt hästvinter...

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är nog ingen i hela världen som har en så vit häst som dig :) Kram Pia

2012-11-24 @ 23:16:54
Postat av: Clara Norrvide

herregud, galet snygg häst!

Svar: Ja han är fin vår Seimur <3
Fanny och Matilda

2012-12-31 @ 12:17:40
URL: http://clara.weride.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0