Gårdagens ridpass!

Igår så var de öppet hus här på Dille, en massa 9or kom hit och titta på hur vi hade det. Kul!
 
Vi började med att rida på morgonen, ett vanligt ridpass (som vi har varje tisdag) sen så fick vi rida igen som en liten uppvisning. Då fick jag har Blakkur! <3 :) Så kul!! Vi övade på en kadrillj på morgonen och sen på eftermiddagen så fick vi visa upp den för några.  :) Så Blakkur fick vara med på lektionstid. :) Gick nog bra, och hans tölt va så fin! <3 Han var lite spänd då de blev trångt men han lyssnade och verkligen litade på mig för han gick ju frammåt! :)
 
Nu så denna vecka har jag lösdriftsstalljour, så jobbigt då man sku måsta fixa 27 kg, 14 kg, 25 kg, 18 kg till de fyra hagarna vi har... JOBBIGT! Så fick en massa hö i ögonen :( Men de går nog över. Ska snart sova en stund och sedan gå och äta lunch. 
 
Ikväll tror jag att jag ska putsa min utrustning och kanske gå en sväng med Blakkur på slingan eller rida barbacka med honom där! :) En mystur ska vi ha i alla fall! 
 
De va det!
KRAM
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0