Nya skor

Har nya skor på hästarna nu och Seimur står ute i boxen och vaknar upp i boxen nu.Han är så duktig nu han står helt stilla när jag ska sätta i medicinen i munnen :) Stolt Matte. annars har jag mest njutigt av min andra dag ledig med en mysig uteritt med häst och hund som gick riktigt bra. Alla djuren samarbetade idag Gunvald sprang bredvid mig och Seimur, Blakkur stod i hagen och tittade på och åt gräs. Självklart så var ju Seimur snaäll och duktig och förvånande samarbetsvillig i högervarvet med.

Men imorgon bär de av till travbanan för hela stallet och Tessi kommer och fotar oss.De blir att åka dit klockan 12 ungefär och tvätta båda hästarna och Tessi kommer vid halv 5 och fotar när vi rider en ska vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0