Kvällens ridpass på banan

Jaa, ikväll så red jag på banan med Blakkur. För att Fanny kunde inte rida för hon hade prov och en massa inlämningsuppgifter som ska vara inne imorgon. Men hon fotade lite när jag red så ni får se de sen.
Vi började med att repetera Heléne Blom kursen och tölta på volt. Han blev så mjuk efter några varv i skritt så vi tog tölt. Lite passtaktig blir han när jag håller i han så mycket, jag ska "leka" lite med tygeln så att det hålls levande... Jag var super nöjd och vi red i ca en timme vilket ledde till en trött häst! :P Så han fick stå i boxen och vila sig i nån timme.
De va det. Bilder kommer imorgon! :D
KRAMISAR
<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det fick jag åxå som "uppgift" av marica när jag red lektion för henne, att jag hela tiden ska "leka" lite, eller så fort yra börjar bli okoncentrerad, som händer väldigt ofta

2012-05-03 @ 17:44:37
URL: http://sweetbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0