Dåliga vi är!

Hej!
Fanny och jag har helt och hållet skitigt i bloggen ett bra tag nu. Vi har helt enkelt inte ridit hästarna eller fotat nåt som vi vill dela med oss. Ikväll så ska vi rida på gräsmattan nedanför huset så vi kanske ber pappa att fota oss! :) Ska se om han orkar och har tid. Annars så får vi fixa det på något annat sätt! Jag håller på att fundera på att vad jag ska tävla. :) Får se lite men de återkommer jag med senare!!
Lite som är på gång nu då:
Blakkur tappar jätte mycket vinterpäls nu. Våra hästar är feta men det ska vi ändra på! De har fått gått i en ny hage (dags hagen där de mumsar i sig gott). Vi funderar på tävlingar! ... Ja inte var de så mycket heller....
Hörs senare och ikväll efter ridpasset!

KRAMISAR
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0