Min rygg dödar mig ibland...

Inne efter ha fixat hö Matilda han longera Blakkur nu och han var så duktig så jag ha personligen varit hemma hela dagen och fixat jag red Seimur på banan dock bara i skritt vågar inte gör något annat med ryggen. Speciellt när jag red utan sadel och bara en gjord men snäll var han han tyckte väl synd om mig.
Men imorgon 13.30 kommer de att fixas fär då ska jag till kilopraktor så han får fixa kotan(AJ). Hatar när de knäcker tillbaka saker och sedan kommer massagen :/ Jag fattar inte att folk kan tycka det är avslappnande ...
Men jag försöker att få igång Seimur fast jag har ont men de har väl gått bättre eller hålla igång han så att han inte tappar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0