Fredagstema!

Jag är så glad över att jag kom på att jag skulle välja just de här temat.Jag vill verkligen att man borde uppmärksamma de här mera. Vill ni veta vad de är ? Hur som helst så tänker jag berätta det NU!! Fredagstemat den 9.3 - 15.3 är ....trummvirvel...EKO...så de kommer bli ganska många inlägg i detta tema jagkommer att tipsa om enkla saker man kan göra och sedan tipsa om hemsidor där man kan hitta olika ekologiska saker till hästar. Sedan så kommer de upp en lista som kommer inehålla olika uppgifter som jag kommer ha som läxa att gör i stallet...
Hoppas att ni kommer gilla de För jag vet att jag kommer :)

Kommentarer
Postat av: Eva

åh va intressant det här låter :D

2012-03-09 @ 20:24:12
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0