Bloggpaus klart

NU har vi haft en lite bloggpaus och Matilda verkar vilja ha den lite längre men jag tänker börja nu igen:) Och idag kommer det ett NYTT frdagstema. Som jag håller i och jag hoppas att ni kommer gilla de för det är ett tema som står mig nära hjärtat och jag tycker det är för sällan någon uppmärksammar de, stora problemet som det verkligen är.
Allt de trevliga före Matilda kommer hem och vi ska rida ponnysarna.Måste rida Seimur ganska hårt om Malin kommer imorgon och rider lite.JAg hppas att hon kan göra något annat än att skritt imorgon men han brukar testa henne lite ...
Ska nu sätta mig ner med datorn och göra lite förberedelser till den här veckan som kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0