Man måste ge beröm ...

Igår så ramlade Hästmagazinet nr 7 ner i vår brevlåda och som vanilgt så slåss vi alltid lite om den och idag så läste jag den och när jag var klar så vände jag upp och ner på den och så en helt underbar reklem som stämde så väl in... så häs stod det Otur att....
                                                  När de är som skönast är ohyran som värst
De var eclipsebiofarmb reklam och de har nästan alltid en bra reklam tycker jag men den är fastnade jag för och måste få ge de lite beröm den som gjorde denna reklam... Den kommer helt klart vara favvo citatet ett tag fram över kommer att försöka få in den lite överallt räddningen när de blir tyst...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0