Har man tråkigt, så har man...

Snodde denna av Elise!


Vad har du för färg på dina ridbyxor? Svarta, gråa, vita
Har du ridstövlar eller ridskor? Ridskor
Vad är din favorithäst för ras? Islandshäst ofc!
Anväder du chaps? Jao!
Vad har du för storklek på din hjälm? Hmm.. Har en Back On Track storlek L, så vet int riktigt ..
Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? 12 ;)
Är hästar ditt liv? Jo, Blakkur <3
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Ja, asså att jag har en häst syns = foton!
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Jo!
Har du ridit en hel svarthäst/ponny? Jodå!
Har du ridit en fjordning? Nej de tror jag inte faktiskt...
Har du ridit en shettis? Jeopp!
Har du ridit en travare? Kanske, asså vet inte riktigt om hästen va en gammal travare jag red....
Du rider dressyr i bland? Jo det gör jag, för min moster!
Du andväder alltid hjälm när du rider? Jo!
Du kan stallreglerna? Såklart!
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Jo!
Har du en speciell favorit häst/ponny? Japp, Blakkur och Seimur <3
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Jo, typ 5-6 gånger
Du bor nära ett eller flera stall? Jo, nära vårat! :D
Du går på ridskola? Inte längre
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Både
Har du haft sommarhäst? Nej det har jag inte
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Jo!
Tycker du om att hoppa? Ja... Int är de så hemskt heller (fast man hoppar ju inte såå högt ju)
Tycker du om att rida dressyr? Jo!
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Hmm... Tycket blått och rött!
Hur många hästar har du haft? 1, och har han ännu! <3
Rider du för någon privattränare? Ibland :) Och kommer att göra det mera detta år!
Hur länge har du ridit? Hmm.... 10 år?
Vad fick dig att börja rida? Min syster och mamma
Vilken gren gillar du mest? Asså? Jaa, gångarterna men tycker bäst om tölten dårå! :P
Har du egen häst? Jo! Den bästa de me! <3 ;)
Isf, vad har du för sadlar? Top Reiter IQ
Vad har du för träns? Nå ihop-plock :P
Hur många täcken har du? Ojj.... Hmm, rätt många. Kanske 5?
Hur många benskydd har du? Int nå, boots har jag...
Hur många vojlokar/schabrak har du? Hmm... Delar med Fanny. Så vet inte :P
Hur många grimmor har du? Typ tre kanske?
Hur många grimskaft har du? Många!



Kramisar!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0