Bra eller inte?

Asså... Förra Magnús kursen så sa han att jag inte skulle ha schabrak på Blakkur. För att min sadel glider för mycket när det inte är nån padd som tar emot. 
Men det är det att jag vill ha schabrak, jag tycker att det är snyggt med schabrak! Jag skulle vilja ha det. Men kollade runt på Horzes hemsida och hittade detta. 


Nå vad säger ni, är detta bra? Kommer sadeln då att glida runt ändå? Är det någon som har ett sånt här? Vad tror ni? Vill så gärna ha hjälp! Så snälla hjälp! :)

Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: Eva

jag har ett såndant därnt! jag tycker dom e super och det hjälper om du har en sadel som ligger och glider runt :) men den är även stötdämpande. det där är en av mina bästa och jag rekommenderar det starkt! Din häst kommer känna skillnad, det gjorde min! :)

2012-01-11 @ 14:30:58
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0