Tack för en Ängel

Nu ska jag passa på att tacka alla undrbara människor som har hjälp Seimur och mig genom åren.Jag vill tack Ulrika som sålde den här underbara hästen till mig så jag fick uppleva den här tiden med han.Tack till min familj som alltid är där och stöttar mig och hjälper mig med Seimur gämt och ständigt.Moster Rebecka som hjälpte mig att få Seimur hem och var nere hos Seimur när han åkte båt i två timmar jag tror att han uppskatade det nog.Hon har även hjälp oss inom dressyren och hon är där som en klippa.
Ska också tacka alla tränare jag någon sin har ridit för främst till Tove som gav mig grunden i ridningen och hjälpte mig och Seimur i början. Tack också till Magnus som tog fram traven hos min häst och Markus som hjälpte oss med tölten.
Sen måste man tacka alla undrbara männskor jag har lärt känna i hästvärden främst i Alenskur. Ochdå kan man inte ta och glömma att ge ett extra tack till Andersén familjen för att de har ett så otroliga gämt och ständigt i Alenskur.
Sist ett extra tack till mina otroliga föräldrar och resten av min släkt.Och mina fina vänner.
Ni alla har hjälp mig få min ängel som är den perfekta hästen.Nu vill jag att alla som jag har nämt verkligen tänker hur bra ni är och hur lite ni har gjort för att jag ska kunna tacka er så mycket.Sluta inte vara som ni är för ni är bra som ni är ...

Kommentarer
Postat av: Elin

:) ♥

2012-02-08 @ 22:32:28
URL: http://elin-andersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0