Jullov och hästarna kvar i Jämtland!

Hej på er!
 
Har inte alls bloggat, varit riktigt kassa vi båda här nu märker jag. :( Men i alla fall! Nu har vi jullov som vi fick den 19 december men for först till Åland den 21 :) Hästarna blev kvar däruppe och har de bra då en vän tar hand om de nu! 
Saknar bara Blakkur och Seimur så mycket då de är lite speciellt att rida nu under jul ut på en ritt med vänner. :) Hoppas också att de klarar nyår bra och inte blir allt för rädda lixom.... :/  Men de går nog bra det.
 
Sen så efter jul funderar vi på om vi skulle ha hästarna på box och vi har mejlat Malin som är hästansvarig så får se hur det blir... Efter nyår far bara jag upp till Jämtland och bor på Dille då Fanny ska ha praktiken här på Åland :) Så jag blir däruppe och tar hand om hästarna när jag har praktiken en 30/45 minuter från Dille! 
 
Jepp! 
Så under julen och nyår nu så kommer det inte bli så mycket bloggande med ha de bra!
Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0