Regnig tisdag!

Hej och hopp!
 
Inatt kan man ju säga att de regna! Hästarna hade de dock bra då de va inne i boxen över natten! :) Pappa släppte ut de imorse och vid 12 gick jag ut och fick se...... Att Blakkurs öga va svullet och irriterat igen, suck! Så nu MÅSTE han tydligen ha flugluva på sig fast han står ute i typ 2½ timme............ Men jag får se hur det är och jag putsa en massa på det så att de går nog över.
 
Fanny red däremot på banan och jag fotade henne, vet inte om de blev nå bilder som duger, då Gunvald blev distraherad av katterna. Ibland så hatar jag katter så mycket! PANG, borta! DÖDA! Nejj men de vet verkligen hur de ska göra för att Gunvald ska få oss att ropa på honom och att han måste sitta på platsen, jo de går till honom och retar honom istället..... Suck! Kanske Fanny lägger upp bilderna nån dag. Får väl se! :)
 
Imorgon ska man till travbanan och träna med Jenny och Linda, vilket skall bli riktigt roligt! Yey! Bara Blakkurs öga är OK. Vilket jag hoppas!!! Får se vad Fanny tycker, vi kanske har de inne i boxen i natt igen, we will see about that. Imorgon i alla fall så ska de fotas när vi rider! Finally säg!!
 
Men jag ville bara säga att jag inte red Blakkur idag då det där med ögat uppkom igen. BLÄ!
 
Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0