Mörkret närmar sig!

Herregud! Nu börjar de bli jäkligt mörkt på kvällarna!
 
Igår kväll när jag skulle gå till hästarna kvart över 10 var de så mörkt att jag måste ta bilen ner. Och min lilla häst blir så glad att se mig när jag kommer att hela mulen bara darrar. Det är inget gnägg riktigt utan bara som om han jaa va ska man säga... Mullrar med mulen typ :P Låter lite roligt. Lilla Blakkur <3
 
Idag så ska man fortsätta fixa och kanske duscha dem. Kanske man gör de imorrn med, får se! :)
 
Men i alla fall. Snart blir de reflexer på när man skall rida då. Tycker om hösten men shit va de blev mörkt fort nu tycker jag! Hösten och våren är mina favorit årstider. Hösten gillar jag då den är lite småruggig och man ska ha reflexer. De är konstigt men de gillar jag! ;) Hehe!
 
Ha de bra idag nu!
KRAM
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0