28082012

Hej hej!
Just nu är jag på rummet och skall just sova! Jag är jätte trött och jag vet inte varför. Men i alla fall, tänkte blogga om dagen!
 
Idag så vakna man av att en överpigg lillasyster kommer in i rummet och lägger sig på mattan.. Sen så pratar hon men de enda jag orkar svara är: MMHMMH! Haha! Jag steg i alla fall upp och fixa mig för frukost. Vid 9 tiden var vi nere i stallet för att få lite information om säkerhet, rida lite m.m. Så det va jävligt najjs! Fick en fin heppe, så sööt! :) Efter de fick vi lite policy att läsa och lära :P LUNCHen va sjukt god! Åt så jag dog, nej men de är jätte god mat här. I alla fall mot ÅLANDS LYCEUM, jag vet att jag gör dålig reklam och sådant men maten där kan man döda nån med.... Inte bra! Efter lunchen bar de av till stan för att gå på Östersundstur. Va rätt kul! Har haft husmöte och fika ikväll igen.. Nu ska jag sova! TRÖTTER FLICKA HÄRA!
 
Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0