Vilken häst man har!

Ja, jag och Fanny red på banan nu ikväll då. Tränade på det som vi gjorde på kursen och till en början gick de bra tills jag sku hoppa upp, bestämde mig att träna mitt dåliga knä och hoppa upp på fel sida då. När jag hade stigbygeln i så bestämde sig Blakkur att skutta åt sidan och frammåt så jag blev arg. Då jag hoppade upp på rätt sida i alla fall och började arbeta. Men då kunde Blakkur tydligen inte stå stilla. HELT SJUKT! Asså typ unghäst? Han lyssna inte alls så jag blev frustrerad vilket man absolut inte ska bli... Efter mycket om och men så ordna det sig och tölten var jätte fin! :) 
Så det blev bra till slut.
Nu ska jag sova!
KRAM!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0