Trevligt väder

Det är så fin ute solen skiner och så fina moln är på himelen ... MEN DET ÄR SNÖ de är mer snö ute än vad de var på julen,Hästarna fattar inget alls de var varmt sen kallt igen hoppas bara att snön försvinner till fredag. Då vi ska på kurs inte så väldigt kul att köra med både en bil och transport med sommar däck när det är snö.Men jag kan tänka posetivt jag är iallafall ledig idag och har de lungt och skönt med Gunvald , Nej vänta vi har ju en byggare här så lungt har vi uínte heller tror att jag ska gå och sätta mig i stallet istället får se.
Man jag tror det bilr att läsa lite slutrapporter och expreiment och annat intressant nu tills mimma kommer hem och vi ska rida våra heppor lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0