Serie: Tävling 3

Jag tänkte berätta lite om våra grenar som vi ska tävla, ja va man gör helt enkelt ^^
Både Fanny och jag ska tävla V5 och T7, lätt fyrgång och lätt tölt.

V5: börjar med att speakern säger att man får komma in på banan. Då kan man hälsa på domaren eller göra det senare då speakern säger: Varsågoda och rid. Men jag brukar göra de precis då jag har kommit in på banan så har man de gjort ^^ Meen så rider man i tölt tills man får byta till trav och efter det skritt och sedan kommer galoppen. Efter allt när de är klart så får man reda på poängen.

T7: börjar med långsamnt tempo tölt i ett varv och sedan byter man till ett valfritt tempo tölt i de andra...

Kortfattat jag vet! ^^

:)
KRAM!
<3

Kommentarer
Postat av: Noomie

Diggar er nya header(:

Hoppas det går bra idag!(:

2011-09-10 @ 11:11:34
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0