Serie: Tävling 2

Preliminära tider:
Kl.9.00           F1
7 startgrupper ca 60 min

                       V5YR 5 startgrupper ca 30 min

Paus ca 10 minuter

                       V1 6 startgrupper ca 50 min

                       V5SR 6 stargrupper ca 35 min

Lunch ca 45 min

Kl 12.45      T7YR 5 startgrupper ca 30 min

                 T1 9 startgrupper ca 40 min

                     T7SR 8 stargrupper ca 35 min

Eftermiddagskaffe ca 20 minuter

Kl 15.00       V5YR A-final

                      V5SR A-final

                     T7YR A-final

                      T7SR A-final

Kl.16.30        P2

Varje final räknas ta ca 20-25 minuter


VA ROLIGT! Ikväll kommer startlistorna upp :) Kommer att skriva då igen ett inlägg om de då ;)
Detta ska bli jätte roligt!!! :) Hoppas bara att galoppen går prima då, men annars är de bara å öva på de och träna till nästa gång ;) Inte kan de gå bra alla gånger heller. Men såklart så ska jag hoppas att de blir bra! :D

KRAM!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0