Opps!!!

Jag har faktiskt också en blogg... Opps !!!!!

Nu laddar Seimur och jag om vinter ser jag som en otroligt bra tid att öva öva och öva. Det gick bra på tävlingen även fast jag var lite stel och ut form och det var Seimur med. Vi fick rätt galopp och de kändes bra han är och var lite passtaktig och det vet jag . Seimur och jag fick fram traven och jag belv super nöjd över han. Kom till final i tölt .

Så s´nu laddar vi upp till Magnus kursen ska be om hjälp för passtakten .Super Seimur står nu i hagen och gossar med blakkur . JAg måste stitta i skolan ända till 4 idag och sedan blir det simträning ikväll ska se om ja hinner rida . Ska också se till att Matilda laddar upp film och bilder från tävlingen. 

Jag sätter upp en söt bild på Seimur och mig. Det finns ingen bättre är han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0