Ibland är lillasystrar för bra å ha...

Tjo!
Den 26 fyllde Fanny år då hon fick två biljetter till Globen Horseshow 2011. Och hon vill ta med mejj, satan va vi ska shoppa på mässan och satan va jag ska fota en massa då islandshästarna är! Far den 26 november på morgonen med båten och kommer hem på kvällen sent tror jag ^^ ! Ska bli asigt kul!

Just nu sitter jag i skolan, har håltimme och har pluggat lite men de går int så bra för att här sitter jag och skriver... :) Men japp! Idag slutar jag 14.20 då jag ska i regnet gå till min storebror, kommer å fråga pappa om han kan komma och skjutsa mig. De regnar ju ute! :P

Blakkur står nog nu ute i hagen och myser i regnet, tur så har han inte täcket på sig. Och Seimur är väl svart....

! YEY! Men jag ska kolla på detta:
 





KRAMISAR
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0