Har ridit två heppor idag!

Hej svejs!
Har idag ridit både Seimur och Blakkur. Fanny ville att jag skulle rida Seimur för att han har blivit passtaktig. Men jag började med att skritta upp honom riktigt mycket och mjuka upp honom.. Sen så börja vi jävlas med varandra, men till slut gick de toppen! :) Han tölta bra och jag märkte att han måste ha drivning på för att kunna hålla tölten i hörnen :) Sen så red jag ner till Fanny som va i loppisen så skulle hon få prova tölta lite.. Så jag red Blakkur efter det, super fin häst! Han börjar bli riktigt fin i tölten nu så nu är de mest bara galoppen kvar då! :)
Seimur va duktig med Fanny oxå, han jävlades inte med henne alls. Så detta är kanske nåt vi måste göra mera ^^ Att han först jävlas med mej och va duktig med Fanny ^^

men de va roligt å rida Seimur igen, mysheppe! :)

KRAM PÅ ER!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0