Dagens ridpass nu då!

Sorry!
Men har inte haft nåt bra å skriva om... :/ Jag red idag på banan. Det blåste mkt så jag satte på thermo byxorna och en riktigt tjock fet tröja ;) Hihi! Så japp, de gick jätte bra och Blakkur va fin. Nu så är de höst och han börjar få sin "höst päls", snart riktigt lurvig; så sött! :D
IIIIH!!! :D
Jag älskar hösten då Blakkur har de skönt då de regnar och blåser, då de inte finns flugor och sånt längre. Gulle heppen! Okejj nog om det.
Men snart är de Magnús kurs, ska bli JÄTTE roligt å träna igen för honom! :) Han är så duktig och hjälpte Blakkur och mej enormt! Han är värd varenda öre ^^ 
Men nu så tölta Blakkur skit fint! Blev så glad när vi tävla då vi fick 4,8 av ena domarn. Blev JÄTTE GLAD! :D
Men nu så ska jag se på Bonde Söker Fru och äta kvällsmål! Så jag slänger upp en bild på guldheppen! <3 :)
KRAMISAR
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0