Travis och sadel

I söndags var vi på traviss och repiterade mgnus kursen det gick bra . Jag tog och galopperade Blakkur på stora banan och vi tog det på 17.07 sek 200 m helst ska man vara under 16 sekunder men det gick bra för att vara andra gången jag galopperade han . Och så hade jag inte den bästa sadeln för mig heller jag måste hitta en sadel som jag kan ha helst på båda hästarna men om det inte går vill jag att den passar mig och seimur men om man skulle hitta en som jag gillar  och kan ha på båda hästarna är det perfekt.testa också seimur med Iq det gick inte allt han var så flamsig så vi fick avbryta det . Jag har typ värsta problemet när det gäller sadlar 
karslund sadel gillar jag och tycker att den är bra men den ger mig inte något stöd överhuvudtaget. Men får väl se vad jag hittar på jag ska åka till Linda och testa top reiter Z någon dag också se om det är något bättre för Seimur och mig . Får väl se vad jag hittar på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0