Traviis

Imorgon bär det av tidigt till travbanan på kursen och sedan kommer man hem sent. Men idag kommer det att bli lung träning horsemanship tror jag att kag kör på Seimur eller om jag longerar han.men kameran kommer att helan natten ligga på laddning så att den är fixad till imorgon då det bär iväg. Pappa kommer att film antagligen när Matilda och jag rider. Gunvald kommer att få förlja med och mysa en hel helg på travbanan med sitt nya täcke. Det är ju alltid kallt på tavbanan så ja kommer att ha värmehalaren med mig och mössa och vantar så jag inte börjar frysa när jag ser på andra som rider.

Matilda slutar tidigt idag och åker hem och putsar allt i stallet.För när jag kommer hem så vill jag packa allt och sedan träna Seimur för sen ska man till limnäs.kommer bli en ganska så så spekad dag.

Nu lektion !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0