SORRY!

Hej alla bloggläsare!

Förlåt för att vi har varit så usla nu på att blogga men det är för att vi har haft så otroligt mycket förra veckan då Seimur fick kolik. Det va många nätter vi sov bara 4 timmar..... Så vi har typ hela helgen sovit och slappat bara, jag är fortfarande sjukt trött i kroppen men man måste bita ihop och försöka göra dagen så bra som möjligt!

I lördags kunde vi börja rida Seimur sakta mak, inte precis sätta igång med galoppfattningar första dagen. Men Fanny har inte ännu riktigt kört slut på honom. Blir väl mot nästa vecka då vi nu på fredag- söndag. Så i helgen blir det inte nå ridning alls. Utan Siv kommer hit och ska ge hästarna hö och vatten! :)

Nu så sitter jag och gör en massa läxor och kom just in från stallet då jag har lyssnat på musik och städat hela stallet för mig själv. Fanny slutade 16 så hon kom just hem. Pappa och jag byggde en "hö låda" som vi lägger höet i. Och ikväll ska vi inte göra så mycket mera med hästarna då de är gjort redan. Jag red Blakkur och longerade Seimur såå... :P 
De gick bra!
Vi har också funderat på att till hösten göra nåt annat och "flytta".... Men de är inte precis bestämt nu, utan vi ska prata och fundera om det! :) Det är ett stort steg å göra de med så man måste planera m.m.


PUSS OCH KRAM!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0