Lill Pojken Seimur

Om någon undrar varför inte det har varit uppdatering på senaste är för att Seimur fick sandkolik här om dagen och ingen i vår familj har varit direkt pigga efter de.Mitt lilla hjärta hade så ont så ont Lilla Bubben min. Men nu har han stabilliseras och han longeras för att hålla igång.HAn äter fortfarande mediciner för att få ut all sand eller jord han har i tarmarna och magsäcken och dricker fortfarande dåligt men dricker iallafall.

Snart hoppas jag på att vi kan återgå till ridningen. Jag vill rida Seimur det är så skoj att rida han . Men det dröjer nog till helgen innan jag vågar rida på han jag skulle vilja att han dricker normalt först innan jag sitter upp. Så idag bilr det efter skolan att ta ut han på banan och longeras igen och sedan snabbt iväg på simmning..
Ni får en fin bild på min lilla pojke
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0