Dagens ridpass

Hej!
Har idag ridit Blakkur, det gick helt okej och denna vecka har jag inte alls ridit för det har varit provperiod och en massa annat. Men idag så har jag skrivit det sista provet så nu ska man "sätta" igång honom. Vi travade och jobbade mest med skritten. Idag så va han lite spänd då de blåste och de va byggare hemma fortfarande så han hade ögonen med sig kan man säga. :P 
Annars så gick det bra, han är så söt! Och efterråt fick han sitt hö och fick stå inne och jag ska snart gå och ta ut honom till hagen :) 
Imorgon så kommer jag nog inte alls blogga tror jag. För vi stiger upp tidigt och far på Horse Show, det ska bli AWESOME! :D
Men nu så ska jag dra!
Kram på er
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0