Varmt . nu

Nu är jag här igen kommer att bloggaigen hoppas jag men jag har inte orkat det har varit så varmt man vill bara vara i skuggan eller i vattnet .
Idag kommer Becka igen tror jag om inte det är för varmt hoppas inte det och hoppas inte att det är det på tisdag då kommer ju magnus och är här till på torsdag och håller träningar på travbanan är så spänd men kommer ha det svårt att komma ihåg allt som kommer det ska bli kul.
Kanske anteknings blocket får komma med så jag kan rita alla övningar på pappret sedan men nu ska jag laga mat till mig själv ...

Kommentarer
Postat av: Malin

Gissa hur jobbigt det är att jobba flera timmar i streck ute på en åker. Lyfta saker, bära saker och ränna hit och dit med solen gassande på en som en hungrig hök? Du får vara glad att du har en skugga att vara i. XD

2011-06-12 @ 19:38:21
URL: http://ethiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0