Time after time

Han inte blogga på hela dagen igår .Men jag hoppas att ni förlåter mig någon gång i ert liv. Men idag har man jobbat och då menar jag redigera några bilder dock knappt någon på hästar och så har man ju gjort lite arbete man Matilda gjorde mesta delan sepeciellt när det kom finnar in och prata finska men oss ... Jag kan inget ord finska ( där över drev jag lite men hej kan inter räknas som ett ord ). nog om det igår så hoppade Matilda och Blakkur på banan och det gick super han stanna inte en ända gång för henne och gick super fint över bommarna . Sedan plocka jga undan alla hinder och stöd och även bommar . När den var klart tog jag ut Seimur från stenholmen och logera löst på banan och det gick också super. Känner att allt är super här nu ska man försöka få uppen film av Matilda och Blakkur som passar .
Och sedan bilr det stallet och mysa med Seimur och Blakkur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0