Sorry!

Ja jag har varit jätte dålig på att blogga... Men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. :S
Idag har de varit torsdag och det är inte det så länge till. Jag har haft loppisen öppen i denna fruktansvärda storm och såklart så kom det ingen heller........... -.- 
Pappa kom efter oss och så for vi in till staden. Jag for och skrev under en massa papper om bilen och nu är den hemma på gården! :D
Kul! :) 
Så nu ska jag och pappa fara ut och övningsköra :) Mamma ska å köra med mej men inte nu tror jag, kanske till hösten elr nåt :P Haha! Men jag är INTE dålig!!!!
Jopp!
Idag så fick lilla Blakkur vila. Vi ska imorrn han och jag hoppa lite smått på banan. Han är ju inte världens bästa hopphäst riktigt men han tycker att det är kul och det är huvudsaken! :)
Så ska jag också fylla på med vatten till hästarna så att de har :) Och så ska man hinna binda krans och duscha och äta och LEVA!
Höhö!!! :P 

En liten bild på vad jag och Blakkur skulle behöva köpa/vill köpa!!!!! :D
HÖÖKS! <3
Islandssakerna där är helt underbara!!!!!!!!!!! ÄLSKAR DEM!
Hhehhee ;)
Men ja. Så ni får ha det så bra! Kommer nog att blogga lite imorrn innan vi far tror jag! :)
Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: carolina

Ha en bra midsommar! Hur ska du fira den? :)

2011-06-24 @ 11:06:49
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0