Matilda här då!

Hej alla glada Stall Sofiero läsare!
Asså ja, jag är då Fannys storasyster och jag har min blogg här: MIN BLOGG
- Kolla gärna in den. Det är alltid lika kul det! :)

Stall Sofiero är då vårat stall som vi har här hemma på gården. Det är stort och träfärgat... hehe. Men ja, med blåa hörn. Fanny kommer säkert att lägga upp en bild eller nåt.
Nu så har jag det lite bråttom att skriva för att jag ska på lunch med några vänner i staden. Så, jag har ju sommarlov så därför går det mkt bra att ha sånt mitt på dagen.
Jag kommer kanske att gästblogga igen idag eller nån annan dag.. Vet inte, de bestämmer då min syster. Japp, men jag är då alltså Fannys stora syster som hon älskar (tror jag O.o) men ja, jag äger på alltså Blakkur.

Här är har ni en bild på oss två!
Ha de bra!
Kramisar från Matilda :) Här är vi två :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt bild! =D

2011-06-06 @ 09:07:43
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0