Magnús Skúlason kursen


Ja jag och min syster har nu i tre dagar varit på travbana och haft kurs för Magnús Skúlason. Det har varit jätte roligt och vi båda har fått lärt oss nytt hur vi ska kunna lösa våra hästars problem. Fast inte hade vi så mycket heller som va problem.... Men jag och Blakkur hade galoppen lite och lite hans stelhet :P 
Men de fick vi bort hur lätt som helst. 
Under kursens gång så fick vi ha lite teoripass och sånt då. Då vi satt inne i klubbhuset och anteckna vad han skrev. Det var också kul, anteckna mycket flera sidor också. :) 
Japp!
Vi kommer att lägga upp lite filmer senare så de får ni vänta på lite :) Hoppas att ni klarar er!!! 
Jag tycker definitivt att han är värd sina pengar och han är en mycket bra intruktör. Verkligen bra! Jag rekomenderar han starkt. Nästa gång han kommer så ska jag vara med igen, har anmält mej redan. Haha! :) 

Kram
Matilda

Kommentarer
Postat av: Fanny

:)

2011-06-17 @ 20:12:01
URL: http://stallsofiero.blogg.se/
Postat av: Olairmelin

Lots of great info, keep up the good work!

2012-01-19 @ 10:03:24
URL: http://olairmelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0