Jag har ett jobb...om man kan kalla det det ??

Hallo alla har lite tid att blogga har datorn med 3g till jobbet med mig så Matilda och jag sitter på fb och önskar musik har gjort det i typ två timmar ha vårat arbete är ansträngande verkligen :p eller så inte ...
Tänkter skriva om våran lektion som vi hade igår kväll man kunde inte rida på dagen så vi tog det på kvällen. Rebecka kom till oss när jag höll på att värma Seimur och då gick hon och prata med min familj som satt i soffan :)
Sedan så tog jag och lämmnade över seimur till becka och hon hoppade upp.
Seimur började genast att bråka med henne han skulle inte göra bakdelsvändningar mm.Men becka gav sig inte och allt hennes arbete lönade sig till slut och seimur släppte i nacken rebacka tyckte att ahn hade goda kapaciter att bli en dressyr ponny . Men sedan kom det traven och seimur var fast beslten att trava med henne tänker jag inte gör och absolut inte i from då måste man ju arbeta men han gav sig tillslut å det blev något som vi skulle kunna kalla trav . De dä tog runt en 45 minuter och efter de minutrarna skulle jag få sätta m ig upp på Seimur och rida och se om jag fick han intrav men jag började med att skritta på volten för att få honom att släppa i nacken och det gjorde han ganska snabbt och sedan tog vi trav men med lite tris gick han i trav i from :) och han var hur snäll som helst och jag hoppas att han är det mot magnus imorgon ...
Men nu ska jag gå och lägga täcket i tvätten det är typ helt svart så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0