Horze

Ska börja med att säga att horze är en otrolig butik och har en gätte fin hemsida som är redig och man hittar allt .
Det bästa med horze är ... allt men deras rengtäcke som jag har till Seimur Brun det var ett köp som min far fick gör vi ringde han en dag och sa att han ska fara inte och köpa ett rengtäcke i storlek 135 cm och han kom hem med det bästa täcket någonsin det har hålligt ortoligt bra och när det går upp över manken så för hinderar det att det börjar rinna under täcket vilket leder att när jag sadlar han så behöver inte jag oroa mig för skav och så hålls min vita häst är vit och inte grå eller skäck  :)
En sak som jag aldrig skulle ha klara mig utan är ett grimmskaf som är flätat och då har jag en chans att hålla seimur när han bestämer att han inte tänker göra något . Jätte trevligt att hålla i också.
Man kan skriva hur mycket som helst om Horze för det finns hur mycket som helst som är bra .
Om man ska skriva en mening om horze skulle det bli det är en ortolig bra butik och man hittar allt och det finns inte något negativt om de.
Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt xxx kr på http://www.horze.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0