Hata

Jag avskyr renget min häst har inte täcket på sig så nu är han grå eller skäck . Men Dagen kommer spenderas på jobbet och sedan i stallet tror dock inte att jag kommer rida det kommer inte bli så kul för mig för då blir min häst fux . Man ska inte skaffa skimmlar det är jobbit när det är lerigt och rengnit ute ...
Men jag älskar Seimur ändå han är forfarande min vita springare hur svart han än ser ut att var .
Man jag tänkte skriva lite om gårdagens ridpass hur det gick mm  ni fick ju se planeringen som jag gjorde och följde men om ni inte har sett de inlägget så släner jag upp bilden igen så ni hänger med .
Så vi började på marken och Seimur fatta ganska snabbt han har gjort det så många gånger. Sedan hoppade jag upp och gjode samma sak det kan ha tagit oss 20 minuter . Sedan tog vi tölt och det gick också bra vi hade program ridning på schemat och det red vi också jag hade halsförlängare på seimur och når vi tog galopp blev seimur arg han kunde inte sätta upp huvudet ....
Tillslut så gav han sig och vi gjorde avslutningen och sedanskritta vi av .
det var var Seimur och jag gjorde igår på ridpasset.

Kommentarer
Postat av: Askmariann

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-11-30 @ 06:50:27
URL: http://askmariann.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0