Har inget vettigt att säga...

Jaa, jag har inte bloggat nu på rätt länge. Anledningen är att jag inte har något vettigt att säga... Och jag vill inte vara som de flesta; att jag skriver nå skit bara på två rader och sen en ful bild elr nåt.... Okejj, nu har inte alla fula bilder men jag blir rätt trött på sånt..... Man kan lägga upp nån bild då och då, sure. Men int hela tiden.... SUCK!
Ja, jag sitter nu uppe i mitt rosa rum i min säng och skriver detta :D Höhö! Ikväll ska man väl rida då. Får se, nåt kul ska vi göra på banan ;P 
Blakkur har hela dagen gått och tittat på va jag har gjort när jag har gått från loppisen till huset och från huset till loppisen. Jag tror att han vill något... Kanske ha nån morot. Men nejj! Han bantar! :P 
Japp, Blakkur och Seimur har gått på bantningsdiet. De går nog rätt bra, tror jag (A)! 

Men ja, detta inlägg verkar int så kul å läsa... Men nu kanske jag ska försöka blogga lite mera, hihi! Har ju int liksom nå vettigt att säga precis. Och detta inlägg blev ett SKIT inlägg men de får de bli ibland!
Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0