God morgon!

Ja jag har sovit mycket bra! Jag vakna av att lilla Gunvald hoppa upp i sängen och busa runt, sen sprang han ner igen och fortsatte busa där! :P Tokhund!
Japp! Såå somna jag om och så vakna jag vid kvart över 9 av att jag fick ett mess :P
Haha!
Såå då steg jag upp. Just så åt jag frukost och ska snart ta packa lite och sen dra mejj till gräsmattan där jag ska vara å glassa idag! :D
Ja jag ska ligga där och läsa "bibeln" (= Magnús Skúlasons bok) ;) 
Haha!
Det är Fannys och min bibel :)
Jaa, jag ska också rida idag, ikväll. Vet inte om jag rider ut eller på banan. Får se lite! Jaa, jag goppas att no alla kommer å ha de toppen idag för det ska jag. Har inte jobb idag så det blir nog riktigt skönt! :D

Ha det bra!
Kramisar
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0